Divided we fall..
Anak-anak saya sudah kembali semula di rumah. Barulah terasa lengkap rumah saya. Takde le sunyi dan bosan sangatttt. Maka kemeriahan pon kembali memenuhi setiap ruang rumah. Dan mama pon mulalah mengeluarkan suare-suare dabel triple bass yang sangatttt merdu tu haha. Pasal itu juga, saya dah tak leh menten rekod baik kedatangan ke opis. Semakin buruk. Adeh! Apa nak dikato..tak dayo dah nak me'rushing'kan diri. Kalau kena 'fine' pon saya fine ajeee kih kih *peace incikbos* Tapi Incik jugak selalu kata, 'aku prefer hangpa mai lambat dari tak mai langsung' so saya apply-kan jek konsep incik :-P


Tetiap pagi saya kena pastikan mereka-mereka yang di rumah dalam keadaan terkawal. Makan minum pon kena disediakan dulu. Dari sarapan sampai ke tengahari. Tinggalkan pesanan berbakul-bakul jugak..jangan merayau, jangan gaduh, tolong tengokkan atok ngan nenek, jangan itu jangan ini. Muke blur je bebudak tu pepagi. Kununnya untuk menggelakkan mama hilang fokus taim keje. Tapi memang tak tenteram langsung. Asek cek cctv image je. Semak perot!

Semalam saya telah mendapat bahan bacaan baru, yanie (BFF) bagi pinjam. Wah..wah..lepas ni konfem berjaga malam lagi. Tapi kena nyorok-nyorok dan pastikan keje umah beres, kang cikasben bising hihi..Ehh tapi esok cuti kann...boleh le pulun malam nih :-)