Pergh..tajok omputeh tak henggat. Sadis sey..I really need a shoulder to cry on. Sapa sudi?? Sob sob...
Ni sume tak lain tak bukan kes kena dengau taklimat puan bos. Adoiyai! Dah 2 kali jumaat saya terpaksa pulang lewat dan paling lewat ok. Apa lagi yang perlu saya lakukan untuk pastikan mereka dan mereka segan serta mendengau arahan dari saya. Kes minggu lepas pasal stay-back. Kes minggu ni pasal time off. Hurmm..serba salah sebab saya pon pekerja dan lemah gemalai pulak. So apa-apa yang saya cakap tak mengerunkan mereka tapi bila ditegur dari majikan mereka akan rasa gentar sebab majikan berkuasa. Saya memang seorang yang amat bertolak ansur dan sebab itu jugak mereka sering meletakkan saya dalam situasi serba salah. I only can verify not approve.

Makanya disini jelas la saya telah 'gagal' dan satu jek yang buat saya tenang "LEADER ARE BORN NOT MADE" titik.

Mode: Weekend yang tertekan