Sambongan entri Ia dah jadi isu sensitip

Tak berapa lama dulu saya penah post status pasal nak menerai PB (premium beautiful).

Sumpah time tu saya memang tak berniat nak mengecilkan hati mana-mana pihak hanya menyatakan hasrat dan kegedikan saya sahaja. Ye la saya gamai gak kengkawan bersaiz besau, makanya saya mintak mahap la kot ada yang terasa. Saya memang tak berniat. Saya memang teruja nak mencuba sebab utama hanyalah nak mengimpihkan pewot saya yang dah selambak hahaha. Sejak melahirkan piya memang saya kurang menjaga tu yang jadik badan naik. Pantang pon sendiri-sendiri, jadik banyak la mengelat berbengkung. Makan pon tak beringat. Siyes, berat badan memang tak penah cecah 50kg time dedulu. Tapi sekarang dah naik banyak walupun masih di tahap ideal. Nak turunkan punyalah payah. Target hanyalah nak kempih kan pewot aje, berat badan tu kire boleh diterima lagi. Dari sinilah puncanya nak pakai korset tu. Ok, sekian harap maklum ^_^