IQ test hadif tak complete ari ni sebab die tak nak bagi kerjasama. Rupenya doktor dah silap tafsiran terhadap permintaan aku nak adakan ujian IQ tuk hadif. Dia ingat ujian tu untuk melayakkan hadif menduduki sekolah. Bukan itu yang aku maksudkan. Tujuan aku hanya la untuk menentukan tahap mana autisme hadif tak sangka plak doktor boleh tersilap. Seingat aku mase aku tanye die macam mana nak tentukan hadif ni tergolong dalam mild ke severe ke, die bagitau yang kita bolah tau dari ujian IQ. Pastu masa ujian dijalankan lain pulak laporan yang doktor bagi. Ish tak paham tul aku. Ke doktor tu tak paham soklan aku. Pening-pening. Akhirnya aku mintak skip je la ujian tu sebab hadif pon dah macam tak berminat nak ikut. Dalam sejam tu hanya 20 minit je hadif bagi kerjasama lepas tu mula la die tergaru sana, mata melialu sana sini. Hehehe kalakar la. Itu la hadif susah tul nak dapatkan tumpuan die.