Jumaat datang lagi...22 syawal, masih dalam mood raya. Jemputan rumah dan office terbuka pon banyak lagi. Kerja pon camtu jugak.mood senang lenang..adoyai...konon di pagi isnin update status fb memotivasi diri untuk kasik semangat..akhirnya semangat yang hilang jugak...
Apa plak crita raya berkaitan ngan tajuk post..hehehehe

Sambil menaip sambil mata mengerling kertas-kertas yang bertaburan di atas meja saya, yang tersusun dalam fail dan jugak yang kat dalam tray-in. Rasa-rasanya dari isnin sampai jumaat yakni ari ini tak banyak yang berubah malah bertambah. Apakah maksudnya itu? Apa yang saya buat tiap-tiap hari 8-5 tu. Haaa..ni la maksudnya title post tu..
Minggu lepas setelah kena terapi telinga, insaf sekejap. Semua pon akan terasa kalau tetiba bos mengungkit pasal waktu kerja, staff komplen majikan berkira tapi pernah ke kita kira dalam 8 jam bekerja setiap hari itu brapa jam yang betul-betul kita peruntukkan untuk kerja dan tanggungjawap kita. Kalau memang tip top tak jadik hal..masalahnya pada yang 2-3 jam je kerja 5 jam lagi???? Terfikirkah kita akan keberkatan rezeki a.k.a duit yang kita dapat tiap bulan itu. Ohhhh saya memang tak terjawap, sebab saya makan cili dan terasa pedasnya jua. Saya bukan nak berazam cuma akan berusaha mengurangkan kerja-kerja mencuri saya. Berusaha la kawan-kawan ^^