About

Sunday, January 29, 2012

Back to school

Salam..
Dah sebulan anak-anak skolah barula mama hegeh-hegeh nak hapdet. Bukan apa bile mula skola otomatik mama pon dah tak de masa senggang *lapang*. Mula dari celik mata pepagi sampai la malam. Ada jek aktiviti. Tambah-tambah taon ni aisyah plak sekolah. Jenuh nak melayan kerenah sorang-sorang tiap pagi. Walaupon dah sebulan, mama korang ni masih lagi tak dapat nak adapt ngan jadual waktu harian. Sokmo lewat. Apa pun semoga mama cepat-cepat dapat membiasakan diri dengan jadual waktu baru ini hehe.

Koleksi gambar hari pertama aisyah kat sekolah.

Orentasi sekolah agama.

Mama support dari luau tingkap sekolah aje.

Sekolah Pagi (sekolah kebangsaaan)

Masa rehat. Awal-awal ni tak de kawan. Siyan makan sorang.

Skodeng aisyah buat lawatan sekitar skolah.

Cikgu adalah ketua rombongan memperkenalkan kawasan sekolah.

Perhimpunan pagi.

No comments:

Post a Comment