About

Wednesday, February 15, 2012

Kenapa pink?

Kenapa yek? Tah la saya pon tak tau tetibe je nak tukar kaler pink. Saya sebenarnya tak pasti adakah saya suka atau buat2 tak suka dengan pink. Bila saya selak lemari semua baju mesti ada sedikit unsur pink. Kalau tidak masakan saya selalu kena pakai tudung pink. Jadi terpaksa mengaku yang....saya adalah sukeee pink.

Motip cite suke kaler plak. Sebenaunya saya dah tersilap buat header. Patutnya empat jek kanak-kanak tapi tah kenapa saya tak perasan yang ia ada 5. Beria-ia saya mengedit tup-tup baru terperasan ehhh anak aku 4 aje la. Hahaha...tengok anak brapa pon ko tak hengat. Sumting wrong sumwhere nih tapi tak pe la kot, memang berhajat nak yang kelima itu cuma tak tau bila. Buat masa ni biarlah header tu begitu nanti kalau ada kerajinan saya ubah le. Sekian.


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment