About

Friday, October 30, 2015

Forty Birthday

Salam
Maii nak terobek sikit...
Maklum ler umur dah nak kaler emas-emas sikit kann harus ler simpan sikit gambau kat sini. Istimewa pasal tiga kali potong kek kata :)


Di hari kejadian, opis tak katup. Keje ler makna nya kan. So kemain riang gembire ler mereka buat seprais. Arghh tak suke! Malu weii..celebrate besday 40 lak tu, kalau 20 taon takpe gak hihihi.
Pepagi geng-geng opis mule ngan seprais derang. Sakit perot ketawa. Yang tak tahan tu, siap korang belikan akak kek cempedak, tahu sangat feberet fruit akak kann. So suwitttt


Tengaharinya, hamboi-hamboi...site staff berkomplot ngan geng opis. Terkezutttt ai tau. Suke la korang kann...malu-malu kucing kih kih
Nahh korang layan ler video kezutan tu. Time tu suare tengah pecah..garau giler.



Kat umah tak berapa seprais pasal ada tukang bocor rahsia hahaha. Sape lagi kalau bukan apiya, siap cal mama, bagitahu nanti balik tutup mate, tidakkah mama tahu kejutan yang nak mereka laku kann hahaha.. Hadoii comel nau peel mu anak.


Apa pon tengkiu ler kat semua yang berjaya menyeperaiskan hakak korang nih. Time kasih daun keladi ehhhh kikiki

2 comments:

  1. happy belated birthday awak! umo 40 tapi tetap macam 20 tau! hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq tq
      lambat nau jawap
      ishhh jgn ler gitu...kena terima hakikat dah tua hahahaha

      Delete