Salam
Semoga baik-baik saje semua ya...bizi layan Sea games sekarang ni kan? Apa-apa pon saya bangga dengan pencapaian negara..I salute all our Malaysian athlete..wahh gitewww 😁

Intro kena ler kait-kait kan ngan isu semasa, tak le nampak kakak ni tak peka nau kann kihkih. Sebelum cite pape, izinkan kakak share satu quote ni. Kakak memang suke simpan dan share quote-quote yang menarik. Hobi! Pasalnya kakak sendiri tak pandai buat quote hihi...

Don't regret knowing people who came into your life
Good people give you happiness
Bad ones give you experience
The worst ones give you lesson and
The best people give you memories...

Yupp...that's the truth. Saya cume nak relate kan quote ni dengan apa yang berlaku pada saya sepanjang tempoh 2-3 tahun ni. Yeah..people come and people go. Ada yang kata the right ones will always stay. Adakah saya tergolong dalam 'the right ones' itu hurmmm...long story haha..


Apa pon saya tetap welcoming sesapa je yang datang and never stop them if they want to go. Memasing ada plan dan laluan hidup tersendiri. For better future, of coz saya sokong! Not saying kat sini tak ok cume limited. Setakat ini saya masih setia lagi. Ke sebenarnya saya sendiri keliru dan tak tahu adakah ini direction saya yang betul?? Mustahil kann? Let it be and life goes on.

Ni bukan farewell tapi jamuan raya

All the best semua..sori for everything...maaf kakak tak share semua gambar farewell. Kakak pilih yang paling latest jek. Tak sempat nak korek dalam folder, tak ingat pon ye hihi.

Bai Bai....Nahlah (ale), Asilah, Hj Jaman, Aja, Natasya, Pakman, Amir, Shukor, Prakash....dan semua la. Kakak tak mampu tak tulis semua. Semoga uolls sukses di luar sana. Kenang daku dalam doa kalian..ehhh 💙💙💙

Video kenangan....abaikan suare-suare sumbang kami 😆



Nota kaki : Maaf penggunaan bahasa rojak. Kepala tengah pening kena study pasal property development activities account...otak kakak dah beku, kenot digest anymore 😫