Salam
Lama pulak sis coti ek hihi. Mane je pegi, ntah apa-apa je la yang dibuat. Keja masih keja lagi ni ha. Belum lagi kot saya nak bersara. Khidmat masih diperlukan ecehhh perasan pulak ek hihi. Sebenarnya elok jugak bos tak bagi berenti tu. Kenapanya? Adalah... hahaha. Tapi memang so sudden ada banyak hal la jugak yang sedang berlaku di sekeliling saya ni. Ada yang dah diduga, ada yang tak terduga langsung. Setiap hari tu ada je tak puas ati. Sebab itu jugak ler, hati saya ni tak tenteram. Ada benda yang saya memang suke nak buat, ada yang tak suke tapi terpaksa buat. Asyik ler berkata-kata dalam hati aje. Nak luah takut ada tersalah luah, banyak perasaan yang nak dijaga. Gamaknya kalau boleh dimuntahkan untuk bersihkan hati, memacam bentuk kluau. Dengan sipolan ni la...sipolan sana tu..aishh pendek kata semua la. Sudahnya saya sendiri yang stress. Suke tak suke hadap je. Benci marah semua ada. Tak tahu sapa yang bersalah sebenau nya. Istighfarrr memanjang. Aduhhhh...mengapa aku?

Misti korang bingung baca semua ni kan. Saya dah lama tak update yang cenggini. Ntah la. Doa la yang baik-baik kan. Semoga dipermudahkan segalanya dan dapat diselesaikan dengan cara paling terbaik tanpa mengguris perasaan semorang. Hati pon kembali tenang, setenang dan seharum lavender. Insyaallah...😊


Ok..let call it a day. Take care! 🙋