About

Wednesday, March 19, 2014

Kerap Kerup

Salam semua
Wee hii lama dah cecite ek, mood macam hape jek semenjak dua nih
Alhamdulillah cuaca sari dua ni cantek sekali, no more jerebu..lega sangat kann!
Ehh korang dah sarap ke?
Ni ari saya macam tak selera nak makan, bawak bekal sekot kering ni jek
Kemarin petang singgah giant, ternampak roti ni teros macam teringin benau hihi
Dah lama tak makan nih, berkerap kerup bunyiknye kann...rasa lemak-lemak manis :)

Kemain kunin' kaler dia...over majerin 

Do you want to build a snowman....go away anna..okkk baiii....babai zinggg :P

4 comments:

  1. Replies
    1. tak sempat cicah mencicah..makan gitu jek selosaiiiii hihi

      Delete
  2. Akk pun ada beli..cicah kopi pun sodap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dedulu memang femes sekot ni kan kak...dapat taim hujan2 huiiii abis sebalang haha

      Delete