About

Thursday, March 06, 2014

Malaysia Boleh

Salam...
Tetibe bersemangat patriotik pulak
Bukan apa, teringat semalam ada orang cakap gitu kat saya

Mr. A : Haii Mimi..ohh u expected haa?
Saya : Yaa
Mr A : Bile due
Saya : Next month
Mr A : Ohh tak lama lagi..u dah ada brapa anak?
Saya : 4
Mr A : Tis one no 5?? Wahhh...MALAYSIA BOLEH (ketawa)
Saya : (menggangguk sambil ketawa jugakk)

Motif nye dia tu gune perkataan 'malaysia boleh', tu nak tunjuk rasa kagum ke sindiran #halus
(tiru shanaaz hahaha)

8 comments:

  1. bo layan lah..
    fikir positif..kagum nak diri sendiri.

    ReplyDelete
  2. Centado12:00 AM

    rasa kagum semestinya
    bukan semua orang dapat peluang dan rezeki yang semacam itu

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah cume sesekali rase segan nak jawap kalau orang tanye gitu
      hihi

      Delete
  3. kehkehkeh tak pasal2 kene malaysia boleh kan....tapi takpe, bagus meramaikan umat Nabi Muhammad dimuka bumi...lieya ni pun dayyan dah besar dah, boleh sgt nak tambah lagi sorang...tapi tgk dayyan dah besar mcm tu senang terus rase aduhhh enjoynye keadaan skrang sbb anak dah besar2...tapi bile tgk org preggy atau baby baru lahir mule la meroyan nak preggy balik kakaakakkak

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa lagi lieya...berusahalahh, kasik dayyan ada geng hihi

      Delete