Salam semua..sihat ke tak? Moga sehat dan sejahtera semua yekkk :) 
Saya masih berdebar lagi ni kawan-kawan, ari-ari ternanti-nanti..macam-macam perasaan datang. Takut ada, gelisah ada, excited pon ada..haiii tak tergambar lah. Tanda-tanda kecik sume dah ada, asal terasa sakit jek nebes, cek contraction. Tapi selalunye false alarm je le huhu. Masih bersemangat datang keje lagi nih, walaupun mood keje dah bawah paras bahaya.

Baik selfie dari selfish kann....ayat cliche kikiki

Ikut due memang le ada dalam 5 hari lagi. Tapi kena le bersedia sentiasa kata doktor. Yang bestnye saya tak kemas pon beg ke hape lagi, buat-buat rilek je, ikut history anak-anak yang lain sume on time. Yang ini pon harapnya begitu lah :) 

Sori makcik ter 'interprame' plak kat blog kite :P

Semalam masih sempat lagi jenjalan pasar karat Shah Alam, bukan nak beli apa pon, saje buat-buat exercise. Nanti pasni 2 bulan memerap umah. Jauh nau ek pasau nye hihi. Tapi memang syok ooo jenjalan sini, memcam ada, kot awalnya tak plan nak beli pape, tibe sana misti ade jek yang terrrrrr beli kikiki. Mak saya dari Melaka tu pon datang, selang seminggu kadang tu. Sok-sok dia jaga saya kat Bangi konpom puas dapat pi tetiap minggu :P

Pekena PaklangCharKuehTeow..makan pon nak gaduh Hadif tu hihi 

Nota kaki : Di kesempatan ini saya mohon maaf pada semua andai ada terguris hati sepanjang pembabitan saya di dunia blogging ini. Doakan saya selamat dan dipermudahkan dalam proses kalahiran anak bongsu ini, Insyaallah....