About

Tuesday, June 24, 2014

Hari Pertama Kami

‎Salam, short entry jek nih yekk :)
Arini budak ni dah dua bulan
Mama dia pon dah mula keje..ohh kemalasan
Bermakna Syaqir pon dah duduk ngan ticer‎ dia
Haii ngindu dia, eleh ngade jek bunyiknye kann
K baii!

Sent from my BlackBerry 10 smartphone

12 comments:

  1. Centado2:46 PM

    comelnya syaqir

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq uncle, ada macam mama tak ekekeke

      Delete
  2. Ohhh..dh 2 bln ek..selamat kembali bekerja..kita pon dah bekerja blk..huhu...syaqir x nangis duk ngan ticer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye dah 2 bulan dah..kejap kann...malas la nak keja awakkk
      ohh dh keja gak ke..selamat tuk awak jugak
      dia ok jek..mama jek duk teringat-ingat hik hik

      Delete
  3. Hu hu hu syoknye tengok bb. Hai syaqir. Ddk dgn ticer baik baik tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haii aunty
      saya baik2 jek, mama je yang risau terlebih

      Delete
  4. Ee.. omelnya.. ah lembik.. aunT tak boleh ambil.. duduk diam2 ek budak baik..
    getik padahal br 11 buln berank dah tak reti pegang bby

    ReplyDelete
    Replies
    1. elehhh ngade jek
      tp kalau dah lama mmg kekok sikit nak pegang

      Delete
  5. wahh..mama gi keja, baby gi stool ye* sebut school cucu akak *harap baik2 saja ye..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ha'a la kak dah anta stoll dah hihi

      Delete
  6. comellnya syakir..xbest langsung..cuti 2 bln jekn :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann..kang bagi cuti lama lagi liat pi keja

      Delete