About

Tuesday, August 26, 2014

Budak Syaqir

‎Salam
Haiii auntie..uncle..saya dah pandai ni dahhh...
Ini la dia budak Syaqir yang semakin membesau dan mengada
Tak mau berenggang ngan mama...pehhh penat!
Selagi tak didokong, selagi tu la melalak sampai nak klua anak tekak
Nape le manja benau nak oiii..mama awak ni bukan le keja tido baring jek 
Walaupun dah 4 bulan ada budak kecik, rasanya sistem badan masih tidak stabil
Arini demam macam ada baki-baki lagi ditambah dengan tekak yang sakit
Yang kuat melalak dak syaqir, yang dapat sakit tekak mama dia :P
Adoiyaiii dah tak kua sogre dah mak ni uolls..
Selseme memang tak penah baik, itu trade mark hihihi

Sent from my BlackBerry 10 smartphone

4 comments:

  1. syaqir cuteeeeeee heheeheh.... mesti le manje kan syaqir...bile lagi sy nak buli mak sy ....ni le masenye heheehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la kann..takpe la mama kasik can buli mama psl pasni mama dah takmo beranak lagi hihi

      Delete
  2. alaaa...syaqir sgt comell...dah pandai meniarap dah...mesti piya suke adik dah pandai meniarap..hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakak apiya memang suke benau...asek kena gomol jek dak syaqir tu

      Delete