About

Saturday, August 30, 2014

Kek Cekelat Apiya

Salam, dah lama dah sebenarnya kejadian ini. Oleh kerana mama terlalu rajin hapdet tu yang tertinggal nak publish entri ni ekeke. Penat-penat ngambik gambau bagai tak share kan. Frust bebudak tu kang. Dah posing abih maut dah dak apiya tu.


Apiya memang sangat suke kek cekelat. Daripada asek membeli pe kate kite terai test buat sendirik kan. Makan pon puas. Resepi tiru mana ntah dalam tenet ni gak. Gugel jek. Segalanya diujung jari kata kann hihi. Nampak pon macam senang. Apiya pon mampu menggodak..


Walaupun comot-comot kek-nya tapi rasa alhamdulillah sodappp hihi..sape lagi nak puji kann. Gamba yang dah siap tak hambik lak kakak dia. Sejak dari ni apiya dah kemaruk nak buat kek. Tapi kena hold dulu pasal microwave tu ada masaklah sikit.

6 comments:

  1. rajin anak dara akak..

    ReplyDelete
  2. rajinnya piya..siap pakai apron comei tu...nanti aunty nak sikit boleh? hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ohhh boleh aje aunty tp kena tgu microwave mama elok dulu la haha

      Delete
  3. kak mimi mana beli apron ni... myg nak beli satu le utk anak dara kat umah tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat daiso banyak mayang...comel2 sume

      Delete