About

Friday, January 27, 2017

Tahun Baru

Salam...
Ehh ehh akak hapdet lerrr ekekeke
Nyampah kan...rasanya cam tak terlewat lagi untuk wish semua selamat taon baru 2017. Dah ujung bulan pon nih. Jumaat terakhir di bulan januari taon ini..ecehhh. Tapi memang haru tol kakak mu ini, Semakin menambah usia semakin kurang memunculkan diri. Manjang bizi, kekonon macam tak cukup tangan nak buat semua keja..konoon la. Hakikat sebenarnya adalah 50% je betul bizi tu, selebihnya ntah apa-apa je yang dibuat. Dan paling pasti, drama korea masih sempat akak follow yek..hihihi

Azam taon baru, macam tak de dan tak penah kot berazam selama ni. Just follow the flow kata omputeh. Bersyukur ngan apa yang dah ada dan berusaha ke arah yang lebih baik, tak kire apa pon.....yang utama berusaha nak kurus...hua hua hua😝

Ok sekian dahulu, cuik-cuik tulang je nih, semoga akak bertambah rajin lepas ada intro ni kih kih. Selamat bercuti panjang...akak nak ke ganu esok. Ape le projek yek, dah ler musim ujan ni kan. Ngantau adik ipau kawen. Doa kan perjalanan akak selamat dan dipermudahkan segala urusan. Aminnn. Sampai jumpa lagi...babai!

Swafoto pertama di taon 2017....hak hak tuii...✌

No comments:

Post a Comment