Salam
Selamat tengahari...ada yang bercuti ke arini?? Saya masih bekerja tapi tak sampai petang rasenya hihi. Ada beberapa urusan nak diselesaikan. So, saya prepare short entry aje la yek. Sempat gak tu...


Pagi ni budak-budak (alya, aisyah & afiya) ikut papa derang settle kan buku-buku dan yuran. Dah last day baru nak pegi membeli hihi. Minggu lepas pegi tapi timing tak kena, ramai nau. Tu yang balik dulu. Saya memang tak suke berebut. Esok nak hantar aisyah kembali ke asrama, mujur dia dah siap packing. Good! Tak sesia mama membebel ari-ari 😅 Cume ada la beberapa keperluan nak dibeli. Arini la selesaikan tu.

Semalam Hadif atok tolong hantarkan balik. Sebenarnya tak kisah pon lambat sikit. Dia register masuk 7hb. Tapi cikgu lambat sangat bagitau tarikh, tu tak sempat nak update atok. Bile bagitau semalam, atok pon dah otw ke Bangi. Biase sebelum cuti sekolah lagi cikgu dah bagi memo untuk registration tahun depan. Tertunggu-tunggu juga. Takpe la tu, mungkin belum buat meeting kot masa tu. Lagipun, banyak pembaharuan yang nak kena dibuat untuk persekolahan tahun depan kann. Yang penting kita cuba dulu ikut 😁



Alang-alang atok nenek naik ke Bangi, kita laju-laju la plan celebrate besday nenek. Buat simple celebration je, buat happy-happy kan. Untuk kita-kita ajeeee 😃 Semoga nenek dipanjangkan usia, diberi kesihatan yang baik dan dirahmati Allah. Comot-comot je semua haha. Semua amik gambau cover-cover, maklum ler ada yang baju tak sesuai hahaha..baju duk umah kata kan. Patut ada plan nak buat family day sekali aritu, sempena besday nenek tapi dah memasing ada hal. Kite postpone la dulu. Insyaallah tahun depan.
  



Ok, kakak nak balik dah. Keja yang nak dibuat pon dah selesai. Lepas ni coti panjang sikit. Minggu depan baru masuk keja. Ehh keja lagi??? Aritu kan saya bagitau Datin tak accept notis saya, dia minta saya sabar jap tunggu adlise sampai bulan dua. Saya pon bukan ada buat keja lain, sementara ni kalau diperlukan saya datang la. Mebi on off, sampai la datin dapat keputusan muktamad. Doa kan aje la yang baik-baik kan. 

Baik la...Selamat tahun baru semua!! Jumpe tahun depan, insyaallah.