Salam
Dah kembali cerah cuaca diluar sana. Suke betul saya melihat awan kepuk-kepuk tu. Subhanallah indah sungguh ciptaan Nya.


Saya memang dari dulu suke ambil gamba awan, terutama yang kebiru-biruan camgini. Tu ari saya pi utara, masyaaallah cantek betul awan nya. Jalan ke Perlis tu kiri kanan hijau dengan sawah padi, tengok langit pulak kebiruan subhanaallah...terkesima saya dibuatnya. Jalan nya pulak lurus je. Macam perjalanan hidup kite, kesudahan nya kita tak pasti kan. Kena jalan terus dan hadap je apa berlaku dihadapannya. Eh...kan dah kesitu pulak hihi

Alang-alang tercerita ke utara tu, saya bukak la sikit dulu pasal percutian keluarga kali ni. Percutian biase-biase aje, tengok sambil layan lagu FattahAmin 😎 Boleh teka kan mana nya tu hihi.


Kembali pada cerita yang sedekad tu. Macam Slam dulu konsert dua dekad kannn. Haaa...tetibe pulak hahaha. Sebenarnya ni haa nak bagitahu, macam tak percaya pulak dah sepuluh tahun saya memblogging. Nak mula dulu, terasa macam tak konfiden. Posting pertama saya dulu, kelakar dan comel nau rasenya ahahaha. Dak Ita ex-staff saya la antara pendorong saya untuk menulis. Sudahnya dia pon rasenya dah tak menulis dah. Sabau je le...kemain bagi semangat.

Walaupun saya kurang mahir menulis dan bahasa yang saya gunakan pon bahasa pasar, gaya bercerita tapi dah beratus juga posting saya ek. Saya rase melalui pembacaan blog-blog lain dan usia juga adalah antara faktor yang mematangkan gaya penulisan saya. Kalau tengok balik posting-posting lama, memang kalakar, merapu merapan je lebih haha. Tunggang langgang. Semua benda nak diblogkan. Gian menulis masa tu hihi.

Tapi selama mana lagi blog ni bertahan saya pon tak pasti. Insyaallah saya akan cuba teruskan untuk saya sendiri dan anak-anak. Mereka pon rajin selongkau cite derang lama-lama 😆 Banyak-banyak terima kasih pada yang sudi membaca coretan saya ni. Ok c u. Baiii

Ni masa birthday yang ke-60
Nota kaki: Semalam birthday mak saya yang ke-62. Semoga mak dikurniakan kesihatan yan baik, panjang umur, berbahagia selalu dan sentiasa dalam rahmat Allah. Aminnn...Love u mak 😗😗