AMama..cuti nnt kakak nk duk ngan nenek...gitu la alya memulekan bicaranya mgu lepas...betul ke kakak nk duk ngan nenek..a'a jawapnye..kakak x nangis ke nnt...x la kakak kan dh besa...lepas tu aku lak jadi serba salah nk anta ke x ...lgpon mmg tu ari nenek die dh ajak dh..x bg kang mak aku kate pe lak..bg kang aku lak sunyi..pk punye pk..ok la anta lg pon seminggu jek..lg seminggu cuti kt sini(planning), x tau la kalo tetibe dieorang naik syok kt sana extent smpi 2 mgu..huaaa lame nye...lps anta dieorg tu,x smpi sari dieorg kt kg aku dh terasa teramatlah sunyinya..ye la walaupon anak aku x ramai 3 org tp tu pon dh cukup meriuhkan umah kitaorg di tambah lak ngan double bass aku yg dok terpekik sana sini meredakan dieorg time gado..patu pg2 lak hura hara(pinjam word ita..ahaks) menyiapkan dieorg nk ke nursery..pg smlm cam x syok lak..dok bersantai2 lg sebelum msk opis....ish ish x terkate rindunye..mujur si kecik aku aisyah x nk tgl..kalo x mcm pengantin baru la aku..ahaks...