Agak terlewat aku post kan entri ini tapi just want to show what my daughter Alya did masa Hari Ibu ari tu...terharu sungguh


Happy Mother Day.. I love you mama.. From: Alya (blur sikit gambo..maklum la pakai henpon murahan)

Dan kami pon ade buat sikit surprise party celebration untuk nenek (mak aku) dan moyang (nenek aku) die. Sume tu tak di rancang last minit my aunt sms bgtau nak balik Alor Gajah (kg eden la) nak buat surprise party tuk nenek ngan ibu2 merangkap aku dan makcik2 aku yg len la...dan hasilnye ..taraaaa

Inilah keluarga besar kami..mak cik2 ngan nenek...tp tak sume ada ni..kalo tak mesti tak muat space..hehehe
(from left: uteh, mak ngah, acik, ocek, nenek, my mom, ehem & my sister)


Kek ni aku yg sponsor...aiskerim kek..yummy ( from left: My grandma, mak & abah)

Alhamdulillah jamuan berjalan dengan lancar serba sederhana tapi meriah...makanan di sponsor secara pok lak...kekenyangan kami balik KL...hehehe