About

Tuesday, July 08, 2014

Jumpa Aaron Aziz dan Zizan Razak???

Salam...hamboii! Tu dia.. kemain title. Tak mengalah. Jangan la nak kagum sangat ye korang. Bukan jumpe orang betul, jumpa patong aje ekekeke. Kejadian sabtu baru ni, lepas soping barang-barang dapo kat Bangi Gateway, kitaorang singgah le Jakel. Kebetulan baru bukak. Bersebelahan ngan Bangunan Bangi Utama atau lebih dikenali dengan Warta Bangi. Dekat-dekat opis saya le tu, haa tu yang tahu tu. Rasenya sementara je ni, sempena nak raya. Takde le besau nau, hanya ada pakaian siap, especially baju melayu dan baju kurung. Karpet Mujibur pon ada kih kih. 

Mama siap pegang bahu aaron lagi tau kikiki

Misti pelik je orang nengok kitaorang bergambau ngan patung kikiki. Saje le sesuka! Plan nak carik baju melayu abang hadif, anak bujang saya tu tapi saiz besau-besau lak. Paling kecik XS pon tak muat, geloboh. Takde rezeki la abang hadif nak pakai baju melayu aaron aziz atau zizan. Tak kesah pon sebenarnya, pasal ni buat tambahan jek, rase cam berkenan lak tengok baju melayu aaron ngan zizan ni. Cantek-cantek kaler dia ^_^

Hamboi piya kemain peluk abang zizan dia :P

8 comments:

  1. amboi amboi..adik kemain lagi pelok abang2 tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la tu...eksaited kot walau bukan orang sebenar kikiki

      Delete
  2. Kemain lagi anak anak dara tu pelok zizan ye. Amboi maknya. Anak 5 tapi body menten. Jeles i tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. peminat katenyeeee hihi
      alhamdulillah kurniaan Allah cik ana, kite takde pon kontrol makan ke apa

      Delete
  3. amboii..kemain lagi maknya pon...terlebih excited..hihi..

    nanti kita bagi alamat..kita mmg dah pindah..tapi taman yg sama..yang lain sama..no umah ngan lorong je lain..no.49, lorong 4..yang lain sama..ngeee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak dia memang...dapat2 aaron aziz kannnn hahahaha

      ok noted!

      Delete
  4. Centado10:47 AM

    bila tang zizan, maknye ilang pulak
    :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh eh ye lahh..x prasan pulak hahaha

      Delete