Terkejut kann bile tetiba budak pandai sebut OCD. Si Aisyah le kata nih. Orang dewasa pon belum tentu tahu OCD tu apatah lagi budak-budak kannn. Korang tahu ke OCD tu apa. Haaa...cepat gugel ekekeke. OCD tu adalah Obsessive Compulsive Disorder melayunya Obsesif Kompulsif. Ia kategori gangguan mental gak la, macam selalu panik, cemas, tertekan dan selalu buat sesuatu tindakan berulang-ulang. Contoh paling senang, selalu rasa was-was akan kebersihan tangan dan kerap cuci tangan atau pon kejap-kejap pegi cek pintu betul ke dah tutup, susun barang kemas-kemas dan lain-lain lagi lah. Dan tindakan tu semua adalah di bawah sedar. Nak detail korang gali-gali le sendirik yek. Maleh lak mak nak cite kikiki.

Terjadinya ini, bila satu petang tu saya balik keja dan start enjin bebel. Mana taknya sejak-sejak cuti sekolah ni memacam perangai derang. Ntah apa-apa dibuatnya. Umah tu toksah cite le...serabut. Agak-agak taim saya nak balik baru le kelam kabut kemas. Selalunya memang saya tak puas hati le dengan hasil kemasan derang. Tu yang tetiba Aisyah kata saya ni OCD. Suke kemas balik apa yang derang dah kemas hahaha..OCD ke tu ek ekekeke.

Memula pelik gak saya mana dia tahu tu kan. Rupanya kat cite boboiboy, mama zila ada penyakit tu. Cheh!! Tapi kalau saya duduk-duduk, rilek-rilek saya rasa macam betullah pulakk. Ada la sikit-sikit, tak la kritikal sangat. Contoh macam lipat baju kalau dah dilipat orang lain saya betulkan. Kena pasti kan betol simetrinya, sidai baju pon. Pepagi sebelum masuk keta saya ubah-ubah dulu baju yang dah disidai oleh asben saya malamnya. Semua la benda dalam umah tu saya suke saya yang buat sebab kalau orang lain buat saya betulkan jugak. Keja opis pon sama. Adoiyaiii...ni semua faktor usia la ni kotttt...korang ada ke yang sama ngan saya haha...