About

Monday, December 22, 2014

Syoknya Kenduri Kawen

Salam..musim cuti skolah ni rancak semua kan. Kenduri sana sini. Musim mengawan katenye ekekekeke. Kita pon tak ketinggalan la memeriahkan. Tapi biasenya gi yang ada kena-kena batang idong je la. Kot kawan tengok tempat. Kalau dewan kite ok. Pasal sedikit selesa la kann. Tahu je la hadif tu cane. Dia paling tak suke pegi tempat-tempat crowded camgini. Kot terpaksa pegi pon, cepat je balik. Makan laju-laju, jumpa pengantin, salam-salam, amik-amik gamba tros cauuu..hahaha...mahap la! Kekadang time ni la nak jumpa sedara-mara sume kan, tapi itu la...harap-harap sedara mara paham dengan keadaan situasi kite :)

Ni kat umah pakcik asben kite, kat kluang. Nak bergamba ngan pengantin kena Q. Amik ngan mak pak pengantin je lahhh hihi


Sekarang kan trend buat photobooth, paling suka la budak-budak ni. Abih sume benda nak amik gamba, ada macam-macam lagi tak kuasa nak pilih hihi..


Ni kat banting, jiran nenek kita. Makcik derang ni best freind saya masa skolah. Kiri dan kanan saya tu, depa twin. Dah bertahun gak tak bersua. Belakang saya mak dan makcik-makcik saya. Pon takde pangantin ekekekeke. Sori kitaorang ni dah lama tak duk ateh pelamin tu yang eksaited ngambek gamba sampai lupa nak ajak pengantin :P


Yang ini pulak, umah pakcik asben lagi, kat segamat. Gamba pengantin tu alya yang snap. Lepas berarak ni teros balik je kitaorang, tu yang amik gamba cenggitu jek. Sebenarnya nak amik gambau syaqir ngan anak sepupu tu tapi dedua tak nak..mak-mak yang over hihi.

3 comments:

  1. kenduri mmg seronok kak mimi.. lg jumpa kaum kuarga mmg havoc la..

    ReplyDelete
  2. trend sekarangkan..macam2 ada kat majlis kawen..bukan budak2 saja suka..mak2 pun tumpang suka..

    ReplyDelete
  3. awaaakkkk!! awakkkkk!! rindulah...hihi

    ReplyDelete