About

Friday, October 04, 2013

Masalah

Salam
Lama saya tak jengah blog sendiri, berdebu ‎dah fuh fuh..konon! 
Ada ke yang rindu nak bace cite saya hihi perasan pulak
Saya tak kemana-mana pon, alhamdulillah masih sihat
Masih larat pegi balik keje, jemput anta anak skolah ari-ari
Tapi ada satu masalah besar yang sedang saya hadapi
Tak tau cemana nak buat, vitamin M yang over dose..masak lomak sungguh haha
Gile melampau ke melampau gile..mana-mana la ek
Yang pasti itulah masalahnya
Nak bukak blog pon malas, apatah lagi buat bende-benda lain kann
Plus sekarang ni bos masuk kemain awal, tak dan saya nak cuik tulang hihi
Kadang tu terai jugak tapi baru taip sepatah dua, dah kena panggil adoiii potong btollah
Arini kasik up balik blog, jangan lupa kite yek
Nanti kita terai update bile 'rajin', sabar yek

6 comments:

  1. Salam jumaat dak eiza..tembam pipi..hehe.bertambah kiut.jgn x update lama2..sya sedia nak mengomen je ni..cerita je apa2..jnji ada je..:)

    ReplyDelete
  2. Salam jumaat.. hahaha.. katak tu,.. haha

    ReplyDelete
  3. Piya mesti ada lam gamba..hihi..

    Kita la rindu nk baca bebelan awak..hihi..
    Dah makin boolat sikit pipi..take care yer!!

    ReplyDelete
  4. @adrianna
    haha...tq la sudi bace cite kite
    insyaallah kite terai ek
    ke kena amik supplement kasik rajin
    :P

    ReplyDelete
  5. @chew fathi
    suke nau awak ngan katak tu yek
    tp comel kann hihi

    ReplyDelete
  6. @mama_ka0ri
    piya tu dh melekat ngan mama dia
    risau kite bile dh ada adik nt

    ada gak yg rindu yek kikiki
    tq
    :)

    ReplyDelete