About

Tuesday, January 07, 2014

Maka Bermula Laaa

Salammm 2014....inilah imej baru mak jemah :P
Gaya makcik sungguh...gara-gara sakit mate le nihhh...
Dalam sedar tak sedar dah seminggu kite menjalani ari-ari di taon baru ini kann....kejapan je rase
Sedang meng'adapt' dengan rutin harian yang baru..bebudak dah mule sekulah kann
Cume tak sepenuhnye lagi pasal mama masih bercutian..mata dah merah dedua belah
Tapi jengah gak opis kejap-kejap..gajin nau konon hihi
Maka bermule le kembali keja-keje gosok baju
Taon ni empat-empat skulah, fuhhhh menitikkk peluhhh jantan sume
Dengan mate sakit kene menjait lencana, tanda nama...berair-air mate mama ni haa
Asal lekat jek mama korang jait..tak menahan dah mate ngadappp...
Elehh mama pon bukan pandai nau jait, keje ni buat setaon skali jek hahaha
Piya dia tak skolah lagi sebab mata masih merah macam dragon ehh ye ke dragon mata merah haha
Kesian dia, dah eksaited nak skolah..sabau yekkk piya
Kang tak pasal-pasal membawak virus plak kat skolah tu
Ok sok-sok sambung..besau kecik dah mate kite menaip ni haaa
Tak sempat BW jugakkk...nanti yek, tunggu mate sihat :)

Sent from my BlackBerry 10 smartphone

3 comments:

  1. Sakit mata mmg lambat baik kan. Nak buat apa pun tak boleh..

    ReplyDelete
  2. itu la...kelabu asap sume permandangan..

    ReplyDelete
  3. aduhhaaaaiii...dugaan di awal tahun ni ...

    ReplyDelete