Cewah bunyi macam best jek..tapi percutian aku ni bukan lah jauh mana pon takat balik kampung je...kebetulan nak gi menjemput anak-anak..percutian 2 in 1 lah kiranya..niat dihati nak mintak tolong tok nenek depa antakan jek tapi budak-budak ni tak nak lak..kena la aku gi jemput mika tu..alang-alang dah balik kampung tu aku pon plan la nak bawak anak-anak gi jenjalan..kemana?? hehehe ke zoo melaka jek..kebetulan anak-anak aku memang penggemar binatang..gemar jek bile dekat sume takut..terutama kucing...kalakar tul...saje je aku nak happy kan dieorang sejak cuti tu ari tak kemana-mana tu yang aku ajak gi..seronok tengok anak-anak happy...ade jugak ala bende yang nak diceritakan oleh alya kalo cikgu or kengkawan tanye..hadif pulak tak de la nak cerita-cerita sebab kalo die bagitau die pegi zoo pon orang mungkin tak paham..sebab pertuturannye yang agak kurang jelas kecuali tuk orang-orang dah biase dengan die..so hasil percutian kami inilah die....