Sejak aku perkenalkan karekter kartun nemo ni pada hadif tak silap mase tu umo die dalam 3 tahun lebih sampai la ke hari ni hadif masih setia dengan karektor ni dan merupakan favourite kartun die...bagi la die tengok cite ni berapa kali pon die mesti akan terpaku kat computer/tb. Aku dah tak larat nak beli CD dah..dalam tempoh ni dah 4 CD finding nemo ni aku beli..3 cetak compak 1 original..ari-ari die layan sampai sume nye rosak..calar-calar, pecah pon ade...last-last aku download terus dari internet...sebab selalu sangat tengok dia sampaikan leh hafal dialog-dialog tuk scene-scene yang die suke..dan kadang die apply dialog tu bile main-main ngan adik or secara spontan dalam aktiviti harian die..contoh: satu ari aku gi kenduri kawin sedara time nak balik tu aku, hubby, alya ngan aisyah jalan terlaju sket tetibe aku dengar hadif dengan selamba cakap..hi guy wait up....erm..terkezut aku..campo happy...speaking london lak tu.hehehe....memang dah jadik kebiasaan anak-anak autism ni suka copy ape yang die lihat dan dengar...cume sejak dia dah besa ni, die dah mula tunjuk perubahan sket..die suke karektor yang ganas-ganas sket cam power ranger ngan otomen...hehehe. Tapi tak lupe lagi ngan nemo die..dan sejak kecik aku peratikan hadif memang akan tertarik dengan hidupan laut..kalo tengok tb channel discovery terutama bile ade cite-cite pasal ikan-ikan laut dalam ke, jerung ke mesti terpaku gak...tak merasa la orang len tuka channel..dari segi buku-buku pon selalu dia akan pilih buku-buku pasal hidupan laut gak..pastu die usung la buku tu ke mana die pegi sampai naik lunyai dibuatnye....boleh katekan sume nama ikan or species laut dalam tu die kenal, itu la kegemaran hadif ^_^