Sempena father day semalam aku arrange la sikit surprise tapi tak jadik surprise party sebab kebanyakkan dah tau. Patutnya majlis start kul 4 tapi tetamu-tetamu aku datang lambat dekat kul 5 baru muncul. Apa daaa janji melayu betul..banyak gak la mengkanan...tapi sume abih..siap tapau-tapau lagi..kali ni buat kat umah aku...meriah giler biase ler kitaorang kalo dah kumpul gamai-gamai tu hura hara (word ita lagi, kena bayo loyalty ke tak ni...hehehe). Macam-macam aksi yang dapat aku rakamkan tapi sikit jek aku share maleh nak tempek bebanyak. Buat sume father-father 'happy father day'. Hasil perancangan yang tak bape menjadik ni.....lihat la...

(abah mengetuai father-father yang hadir a.k.a pak cik-pak cik ku, adik ipar n my hubby...macho x? Hadif pon join)

(cewah dengan malu-malu kucing potong kek, pak cik-pak cik tu tunggu turn nak potong, amar cousin aku tu asik usha jek)

(yea...hadif dapat 1st slice..senyum simpul...)

(mother-mother pon nak gak, mak lead)

(ni bakal father...bile tu tak pasti, sabo ye, cousin ngan adik bongsuku)