(Picture credit to www.specialneeds.com)

Sabtu lepas ada perjumpaan ibubapa kat sekolah hadif. Aku la yang pegi sape lagi kan..alhamdulillah tak banyak kerenah hadif during school time die dan aku pon diberi melihat sume hasil kerja hadif. Ok sume nye...ada menunjukkan peningkatan dari awal die masuk sekolah hinggalah ke tarikh semalam...lega sket aku..dulu ingatkan hadif tak leh blaja langsung...bole jugak.. cume perubahan die tidak la terlalu drastik..aku pon tau tahap kemampuan hadif dan aku tidak penah mengharapkan hadif terus excel...slow-slow la kan...bagi mase kat die tuk belajar sume tu..tak boleh la nak bandingkan kemampuan die dengan anak-anak normal yang seusia dengan die..harapan aku semoga satu hari dapat lihat hadif paling kurang bole membaca dan mengira tu aje..insyaallah..