About

Monday, April 30, 2012

Aksi lagak ngeri


Salam
Ghamai ko yang sambung cuti arini. Oww sangat jeles tau. Den ni osah lah tak buleh. Kojo manyak cano nak cuti tapi tak po siap jo sumo kojo den ni, memang kompom den cuti seminggu. Argghh tak kiro..ado den kesah. Tapi papo pon kono lah siap an kojo dulu yo tak. (lidah tergeliek lopeh makan masak lomak omak semalam) hehehe
Ehh nak cito pasal apo sebonar eyh ni..opss
Ni sajo jo nak tunjuk aksi hadif yang sodang menunjuk bakat. Haaa anak korang mampu ko wat cenggini. Hadif memang dah tak terlarang dah, buek ponek jo jorit suh dio turun atau bonti. Paling-paling ado la semenet pastu panjek balik. Hahaha...
Layan kan ajo..takat ni alhamdulillah x ponah jatuh laeii. 

Lokasi: Rumah atok Mat ^_^







Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

  1. waa baring atas kayu tu menarik yer..x sakit badan ker dik..^_^..
    lum sakit lagi tu..dh sakit ti senyap la dia..hehe

    ReplyDelete