About

Thursday, April 26, 2012

Bila dah bosan


Aku dah bosan..aku dah bosan...phewittt :*)

Bila tetibe dah bosan, pulak tu emosi sedang terganggu, semua jadi tak kena. Tetibe jadi sensitif sangat, nak merajok. Sudahnya buat keja bodoh pandai. Contoh: marahkan nyamok kelambu di bako..kita bako kita bako ahahaha....Nyamuk tu jahat! Hetchu...Tapi ada lagi ke orang pakai kelambu hurmmm :-?
Adoilah..apolah nak jadi ngan ekau ni. Soba yo la.

Tapi bile dah stabil baru perasan, eh! apakah? Tu pon nak sentap. Camtu la selalu eyh, bilo la nak begubah tak tahu la.

Mahap la pada sapa yang perasan kut tak pon mahap gak lah. Saya ni memang cepat tersentap. Kadang tu bukan de apa pon, dah memang peel gitu. Madang nak merajuk tapi sudahnya baik sendiri sebab tak de sape nak pujuk. Cane nak pujuk dah majuk pon takde sape tahu ye tak. Kut tahu atau diberitahu pon mestilah buat aksi "ada aku kesah" #TDDMKA# (baca: Tangan di dada mata ke atas). Paling best dapek luku sebijik ahahahaha. Haiyo lahhh..

Sekian!

MySpace

Quote yang tak de kaitan langsung ngan entri ni, saje tersuke....
"@IslamicThinking: ♥- Every time you smile at someone, it is an action of love, a gift to that person, a beautiful thing.




Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment