About

Friday, December 20, 2013

Makcik Gemok

Salam jumaat sume..keje gegajin yekk
Makcik ni dah lama tak gajin hihi..
Dah lama tak letak gamba ek, nahhh nengok le makcik yang dah gumukss nih
Di usia kandungan 22 minggu..skema jek ghase ayat cenggini kikiki
Kemain bulat kann...
Bukan senang makcik ni nak gemok, dalam tempoh hidup ni dapat 5 kali jek :P
Tu pon taim pewot kembong ke depan..taim lain menten selimmm..selim la sangat!
Sebenarnya, makcik ni nampak je kecik, comel lote tapi berat jugek tauu...
Kan penah bitau dedulu berat pregnan takat 55kg jek tapi ini kali dah terlebih plakk
Tak pe pas bersalin sok diet la kann ehekk
Dah jangan nengok lelama kang jangkit  gemok..jangkit ada isik lam pewot tak pe hihi
Lagi seminggu lebih dah nak bukak skolah balik kann, makcik tak prepare pon lagi barang-barang budak-budak nih..
Piya nampaknya kena ponteng dulu sari dua skolah dia pasal kang sape nak anta dan tunggu dia kat skolah
Mama dah tentu kena tunggu abang, maklum la sekolah baru
Papa uruskan kakak-kakak..alahh pe de hal kann baru 4 taon ponn..sekolah makan je kate nenek dia :)
Ok selamat berhujung minggu ekk
Kekanak kat umah tu bising nak ajak nengok Disney Frozen
Piya ari-ari nyanyi depan mama "let it go..let it go...saje nak saiko  mama dia hahaha
Hadif pon sama..cite pompuan pon nak nengok dia tu..haishhh

Sent from my BlackBerry 10 smartphone

6 comments:

  1. Salam jumaat kak mimi..gemuk pun tetap comey ni..jga kesihatan mama dgn baby ya ^_^

    ReplyDelete
  2. awal tahun sibuk uruskan keperluan anak2 sekolah ye..jgan pula abaikan keperluan baby baru n mama baby tu..:)

    ReplyDelete
  3. hihi...dah makin kembang la awak..moga bertambah kembang..kembang ke depanla..bkn ke tepi..hihi..

    ReplyDelete
  4. alaaa comel gileee!! sumpah tak nampak gemok...nampak perut je kedepan sikit...part lain mmg maintain slim...kalo tgk lieya mau terkujat...semua bahagian bulat tembam2 kalo peknen hahaahahah....

    mmg jadi fenomena cite frozen nieh...lieya nak cari toys frozen nanti....buat koleksi hehehehe

    ReplyDelete
  5. kak mimi!!yeayyy!!dh nmpak pewoootttt:))))
    semoga sihat2 selalu,kak...dh habis mabuknya?
    saya still mabuk :((((

    ReplyDelete
  6. X la gemok mana pun. Tahun baru bb pun baru. Syoknye...

    ReplyDelete