About

Monday, September 29, 2014

Pon Lupa Jugak

Salam
Kes terlupa renew lesen memang terjadi tetiap taon pon
Taon lepas tak renew, lagi la menambah keterlupaan itu kann
Dulu kate susah ingat tarikh, ni dah letak sama ngan tarikh lahir pon boleh tak ingat. 
Dah lepas 2 minggu dah pon, adoiyaii
Urat putuih banyak kato cik bos den...memang boto la tu..sumo bondo pon asek lupo :P
Taim-taim cenggini kalau nampak abang polis terus rase tak sedap hati, kalau tak tahu rilek jek. 
Bila tahu dah ada kesalahan haaa tak tontu arah ekau kann ekekeke

10 comments:

  1. dulu ky selalu terlupa..sampaikan memandu tanpa lesen selama setahun.sib baik tak berlaku apa-apa. sekarang ni pun terlupa juga..sib baik ada orang ingatkan bila sampai hari jadi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la..penah gak jadi gitu.
      ni baru pertama kali renew kena ngan tarikh lahir, tak alert lagi hihi

      Delete
  2. makan semut byk ni..tu yg asyik lupa..hihihihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la awakkk...apa nak buat mata rabun tak nmpk semot :P

      Delete
  3. Sy renew lesen.. ambil maximum..5 tahun terus, hujung2 tu lupa jgk. Br ni sampai 2020 kita renew

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang pasni nak amik 3/5 taon tp nt lps tu pon confirm lupa gak hihi

      Delete
  4. Centado4:54 PM

    apesal ado kensel kensel

    ReplyDelete
    Replies
    1. kono la kensel kang ado org sabotaj den pakai no ic ngan alamat umah omak den tu
      bahayooo

      Delete
  5. ALAMAK ... CAM SAMA KES AJE.. MACAM LAMO BONA TAK RENEW LESEN...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haaa...baik check lesen awak sekarang
      errr akak pon kemain update entri ni tp smpi nijam tak pi lg renew opsss

      Delete