About

Monday, August 27, 2012

Hitam Itu Menawan

HITAM adalah lambang Gaya, Mutu, Keunggulan.
Eh..tetibe plak. Tak de dah pepel ke? Mana boleh tak de, pepel masih melekat di hati. Dan hitam pon adalah antara kategori kesukaan saya jugak! Cerita apakah disebalik ini. Tengok gambau je dah bleh paham kot :P

8 comments:

  1. woweee, nak tumpang =P

    ReplyDelete
  2. Centado3:29 PM

    wahhhhhhhhhh
    kete baru!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Keta raya ke....nk tumpang gak!

    ReplyDelete
  4. @Mimi
    jom jom..
    kalau dpt keje tu ari bole pi sama kann
    tak de rezeki lah!

    ReplyDelete
  5. @Centado
    terkejut sangat tu erman
    saya siap kire tande seru tu nak kasik betol harakat bacaannya :P

    ye..betollah tu
    terpakse lepaskan mrpurple
    pasal tak daya nak cover maintenen yg melampau

    ReplyDelete
  6. @ibuhani
    ye kak..alhamdulillah
    memang ngam dapat dua ari sblm raye

    Meh la tumpang..muat lg
    anak sy baru 4 ada kosong lg 2
    hihihi

    ReplyDelete
  7. wahh bestnya beraya ngan kete baru lagi..rezeki raya namanya ni..Alhamdullilah..:)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah iza
    transformasi dr keta ke mpv
    anak gamai katakan
    hihihihi

    ReplyDelete