Mengantok la pulak, dah lama tak buat keje-keje part-time nih. Dah setahon kot tinggalkan. Saya pon sesuke je tolong kawan, buat audit ngan kire tax. Kebetulan kawan saya tu company secretary. Buat untuk klient die. Alang-alang saya ada sikit ilmu pasal tu, saya tolong la. Simple-simple je. Kalau yang sesusah takmo le saya. Mane le sempat kan.

Eh..melalut pulak. Pasal mata dah layu sangat kena le kasik charge dulu. Apa lagi gugel lagu filem magika lah. Hahaha....kan saya sedang musim gile magika. Saya suke sangat lagu nih sebab terasa macam sesuatu aje hik hik. Some love stories live forever! Mohabbatein la pulak kann :P

Ok la dah ilang ngantok, sambung sikit lagi keje pastu boleh turu (tido).


Adakah kau berada di sana, Ku dapat rasa kehadiranmu,
Walau hanya di dalam kalbu, Ku merinduimu selalu,
Pelik juga tapi ku pon rasa, bagai kau berdiri di sisiku,
Terkenangkan waktu ketika, Berdampingan bersama-sama
Setiap pertemuan pasti akan temu detik perpisahan,
Walau kini terpisah, Kenangkan lah saat indah sebagai penyembuh rindu
Kita tak ditakdirkan bersama, Untuk masa yang lebih lama,
Biarpun hanya seketika, Kehadiranmu dirasa-rasa