Abaikan je title yang ntah ape-ape tu. Padahal nak cite pasal keterlupaan nak renew lesen je pon. Tah cane boleh lupe tah. Besenya saya memang sangat alert bab-bab ni. Maklumla saya orangnya yang selalu ikot peratoran. :-P

Saya teringat pon bila cik bos suruh renewkan roadtax keta die. Otomatik teringat kat lesen sendiri tapi ada kaitan ke lesen ngan rodtax. Ntah la tapi memang tetibe saya teringat taim tu. Sekali tengok memang confirmlah dah sebulan mati kikiki. Semalam tengahari baru pi renew. Mamat kat konter tu siap tanye umor saya brape. Aikk..pelik gak saya. Apakah kaitannye? Adakah saya ni nampak mude? Hahaha perasan! Rupenya, sebab dia tengok saya duk gune no ic lama. Tue le kire tu kan hiks. Jadinya tukar la no ic baru kat lesen tu dan siap tukar gambar jugak. Dah la gambar passport tu muke tak sememeh. Dah takde gambar lain bagi je la yang tu. Muko gilo bulat, cuba tengok yang belah kiri tu. Lain kan! Yang tu taim umur 21 taon. Mude belia! Pesen tudung pon tak senonoh ahahaha. 


Oh ye, sekarang Cikasben beri kepercayaan pada saya drive keta hitam dia tu. Wah! Terharunya! Konon la, padahal dia nak save minyak keta. Dia bawak keta anak gajah saya tu, sejak kena transfer keja kat WangsaMaju. Bijak bijak...