Bingkisan la sangat kan. Mungkinkah ini bingkisan terakhir ramadhan saya kali ini? Errr..mungkin tidak! Hee~

Salam sabtu sume
Alhamdulillah, insyaallah arini dah masok ari ke-22 kita berpuasa. Sekejap je rasakan dan ramadhan kali ni akan saya ingati sentiase kerana punya banyak kenangan yang tak penah saya alami selama ini.

Malam kemarin pak mertua cal mengadu sakit. Memang dah lama dia sakit. Bayangkan apakah perasaan saya dan cikasben ketika itu. Dah le awal pagi dalam pukul 2 camtu. Dalam hati memang teringin sangat nak jenguk dia namun kami hanya mampu menelan keinginan itu. Banyak hal yang tak mengizinkan kami pulang. Tears the words heart can't say. Harap pak mertua bersabar menempuh dugaan dan masih bertahan, insyaallah kami pulang di hari raya nanti.

Oklah, takmo pikiaq lagi. Lupakan seketika. Harini ada misi yang perlu saya selesaikan. Misi nak mengosongkan tray ini. Hari lain tak sempat. Tugasan santai gini memang sangat sesuai untuk ari ini iaitu sabtu kann. Meh tolong saya meh..nanti saya belanja eskem BaskinRobin satu sekop. Tak yah sesusah berator pepanjang ngeh ngeh


Sekian...

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile