About

Saturday, August 11, 2012

Bingkisan Sabtu


Bingkisan la sangat kan. Mungkinkah ini bingkisan terakhir ramadhan saya kali ini? Errr..mungkin tidak! Hee~

Salam sabtu sume
Alhamdulillah, insyaallah arini dah masok ari ke-22 kita berpuasa. Sekejap je rasakan dan ramadhan kali ni akan saya ingati sentiase kerana punya banyak kenangan yang tak penah saya alami selama ini.

Malam kemarin pak mertua cal mengadu sakit. Memang dah lama dia sakit. Bayangkan apakah perasaan saya dan cikasben ketika itu. Dah le awal pagi dalam pukul 2 camtu. Dalam hati memang teringin sangat nak jenguk dia namun kami hanya mampu menelan keinginan itu. Banyak hal yang tak mengizinkan kami pulang. Tears the words heart can't say. Harap pak mertua bersabar menempuh dugaan dan masih bertahan, insyaallah kami pulang di hari raya nanti.

Oklah, takmo pikiaq lagi. Lupakan seketika. Harini ada misi yang perlu saya selesaikan. Misi nak mengosongkan tray ini. Hari lain tak sempat. Tugasan santai gini memang sangat sesuai untuk ari ini iaitu sabtu kann. Meh tolong saya meh..nanti saya belanja eskem BaskinRobin satu sekop. Tak yah sesusah berator pepanjang ngeh ngeh


Sekian...

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

4 comments:

  1. Nurul rs ssh jgk bila kita sntiasa bmuka cool.sbb org slalu igt kita x cm xdak prasaan.padahal org bmuka cool ni sntiasa bkorban prasaan sndiri smata2 utk mnceriakan org lain.kan? Eh, tpnjang pulak.hehe

    ReplyDelete
  2. dak-eiza4:57 PM

    @Mimi
    Kann..kann
    takpe le biau le org nak kata apa
    yang penting kita kenal diri kita
    sendiri
    tp kalau orang dah kenal dan terbiase dgn peel kita
    mesti derang perasan dan boleh bace
    bile kita happy bile tak kann
    eh terpanjang jugak :)

    ReplyDelete
  3. banyak tul keje tu...kalau sy mau pening kejap..:)

    ReplyDelete
  4. dak-eiza8:39 AM

    @izz iizza
    banyak dah dihumbankan
    ahahahaha
    dah setel dah iza..bleh coti sakan!

    ReplyDelete