About

Monday, October 01, 2012

Inilah Cinta

Mungkin inikah yang dinamakan cinta...
Sebenarnya dah lama dah saya ketinggalan mem'follow' drama AdamDanHawa nih. Tak sempat langsung dalam dua minggu nih. Makanya wiken ini gigihlah saya mencuri masa dengan penuh halangan dan kesabaran. Halangan lah sangat kann. Padahal berebut laptop ngan dak piya jek. Nasib baik ada CD Puss in Boot, bole le umpan die. Walaupun dah dekat 20 kali tengok. Sabar pulak pasal internet line semput kikiki. Dan memang pastinye berjaya lah kan. Minggu depan punye episod? Entah le...


Rewardnye...tetibe nak reward diri sendirikan, kene le pegi terapi. Jalan-jalan bawak kekanak riang aje lah. Bukannye soping apa, melayan kerenah derang memain adalah. Pasal saya tak yakin saya boleh follow drama ni, dan demi cintanye saya pada drama ini, makanya saya 'ter'beli la pulak novelnye. Skil saya bace novel abis sehari rasenye kuat lagi. Tapi dengan keadaan sekarang terasa macam susah la pulak. Dan tak sengaja jugak 'ter'ambil novel UntukTigaHari tu. Agak tebal jugak, mungkin 3 minggu atau 3 bulan baru abih kot. Cikasben saya kalau nampak saya pegang novel mule le kata saya berangan. Orang suke baca novel kuat berangan kata beliau. Ye ke? Mungkin bukan berangan tapi menghayati ceritekannn hahaha.



2 comments: