Experience working with lady bos? Sebelum ni tak penah. Tapi sekarang dah enam taon bekerja di bawah lady bos. Pada amnya, memang agak sedikit susah, cerewet, beremosi dan kekadang menjengkelkan. Tipulah kalau saya kata saya tak penah marah, sakit ati dan benggang. Tapi saya suke letak diri saya di tempat dia sebab saya pon pompuankan dan saya pon kategori tak kurang cerewet jugak. And I just follow her instruction even some of it.....ohhhh what the...hihihi. For whatever it is, bottom line she is the OWNER of the company. But, sometimes I wanted to be cool like her, optimistic, charismatic, successful and rich like her too (",)

Wah!! Apakah?? Tetibe speaking london ekekeke.
Last day before raya aji tu ari, my puan bos tunggu saya. Nak klua ofis sesama padahal dah agak lewat jugak. Saya bagitau dia saya nak solat dulu dan tak sangka dia tunggu jugak. Wah! Sesuatu nih.

Puan: Jom Mimi..
Saya: Ok jap jap (sambil kelam kabut kemas meja dan tutup PC)
Puan: Awak balik mana nanti, bile balik?
Saya: Insyaallah pepagi esok, saya balik segamat
Puan: Ok Selamat Hari Raya (hulur tangan dan sekali gus peluk saya)
Saya: ...........
Puan: Mimi, thanks for being here with me, thank you! I really appreciate it! (She cried)

Saya pon macam..gulps..terkedu, tersebak dan langsung tak boleh nak bersuara. Saya rasa sume suara saya tersekat kat kerongkong. Hanya air mata terharu yang mengalir. It was an unforgettable moment for me and her. Dan di saat itu jugak saya rasa gugur semua rasa marah, jengkel dan jugak ketidakpuasan hati saya pada dia. Sejujurnya, selagi saya masih boleh datang keje, boleh fokus buat keja, boleh senyum, boleh buat kelakar, boleh gelak, saya akan terus di sini membantu. Insyaallah!
Picture Credit to: Sham Kamikaze FB