When I look into your eyes
I can see a love restrained
But darlin' when I hold you
Don't you know I feel the same

November oredi...Saya tersilap, ingat semalam! Pelupe lagik hik hik. Apa daaa!! Special sebab ada lagu kan. Eh! September pon ada pe! Eceh nak jugak tu..bese le, kan September bulan kelahiran saya hihi...nah ce dengar! Best kan! Tak le se'rain' lagu November Rain :-P


Tapi bab 'rain' tu memang perfect-kan. Memang musim ujan sekarang nih, terasa sejuk beku sume. Nak gi keje pon sejuk, nak pikir pon beku. Tido je cair dan gajin ahahaha. Tapi sungguh la, sekarang ni saya rasa sindrom kuat tido sedang menguasai diri saya. Apa pon tak boleh. Kekadang lepas maghrib mata dah layu padahal keje umah banyak lagi. Apakah?

Oleh kerana periksa akhir taon dah selesai, result dah dapat, buku teks dah pulang, buku teks baru pon dah dapat, jamuan akhir taon pon sudah, MAKAnya, saya secara rasmi men'declare' coti sekolah untuk anak-anak saya. Tak pe kan cikgu, ala saya pasti cikgu-cikgu pon suke. Dah tu apa je yang mereka nak buat kalau pi sekolah pon. memain jugak! Macam coti-coti yang sebelum ni, anak-anak besar saya akan dijaga oleh nenek (mak saya) mereka. Sekarang dah boleh mule plan nak bawak mereka jenjalan. Wah! Makan angin lagi. InsyaAllah ada dah destinasinye ^_^