About

Thursday, November 08, 2012

Aku Bersahaja


Lyric quote of the day:
Aku bersahaja, kamu yang luar biasa
Bukan syurga yg kupinta
Hanya secebis cinta yang terbazir di dunia

Salam ari khamis, kasik ingat sikit! Asek nak lompat ke jemahat je saya tau hik hik. Andai korang perasan saya sangatlah suka letak title entri dengan tajuk lagu. Walaupun tajuk tu takde langsung kait mengait dengan apa yang saya ceritekan. Konon cam nak suh korang berpikir le, apakah maksud tersirat. Hahaha..padahal takde pon! Mungkin ada kebetulan satu dua tapi biar le saya je sendiri paham (",)

Ingat tak tu ari saya cite, kalau ade le yang tergajin bace kan..pasal perfume pecah tu. Ini hari saya sudah mendapatkan gantinya. Seronok sangat! Setelah berbulan-bulan bau busuk ekekeke. Tak la! Ada je perfume lain cume yang ini feberet le. Bau rasmi! Dari tangga dah tau sapa datang. Wah!!! Konon la. Ok jom tido!

Sent from my BlackBerry® smartphone powered by U Mobile

2 comments:

  1. Perfume.... lama tak beli perfume... :(

    ReplyDelete
  2. sy pon taon ni baru beli
    beli online je pon
    tp trusted seller
    :)

    ReplyDelete