About

Thursday, November 06, 2014

Awas Cermin

Salam,
Awas tauuu...ehhh apa-apa je la kita ni :P
Tapi serius nih..citenye kann..tu ari dapat gambau orang selfie kat cermin, dia snap gamba membelakangkan cermin, patut kat cermin gamba belakang dia la kan, tapi tapi tetibe bleh plak muka dia terpaling ke belakang. Huaaaa scaryyyy ry ry ry!!!
Kite terus delete gamba tu, tiap kali duk depan cermin terbayang-bayang gambau tu huhu mencikkk. Nyesal tengok tauu. Kebetulan di hari sebelumnya kita ada amik gamba depan cermin. Tu yang tetibe nebesss, k dah tu jek nak bagitahu...ekekekeke...hujan lebat sini, kot dapat tido pon sodapppp :P

#pondokmerahjambu
#selfiedepancermin
#syoksendiri

2 comments:

  1. memacam la kak mimi ni... mohong la tu .. takkan kepala leh berpusing kot... saja aje org tu nak takut kan akak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha
      tu la dengki le tu...tapi tengok macam real la mayang gambau tu..serammm akak
      :P

      Delete