About

Monday, November 17, 2014

Jeruk 'viral'

Salam
Ececewahhh tak mengalah kann..nak gak buat. Terliur kot nengok gambau jeruk tu. Sana sini orang buat, siap ada yang dah berbisnes. Lahaii pada kita, takat jeruk tu buat sendiri je la ek. Bahan-bahan dia pon tak susah mana nak carik. Itu yang gigih kita membuat tu, beli mangga 2 bijik je pon. Terai test dulu kann. Potongan tu main hentam keromo pasal nak cepat, takde le cecantek mana, alah nak telan sendiri je kan. Lagipun taim ni Syaqir dah bising nangih kat kaki mama dia, saje nak cipta alasan ek kikiki.

Arini kita super ngantok, semalaman tak tido. Abang sado kecik kita tu meragam, dia selsema. Ni mama dia tengah layan mata la nih, teringat jeruk glamer ni sego sikit mata. Masih fresh lagi, baru buat malam tadi. Balik keja ni kang leh le rasa. Selamat mencuba semua...kih kih eksen :P

4 comments:

  1. terbaik namanya, jeruk viral, tau dak sampai hari ni pun Farah tak makan lagi jeruk viral ni...ekekekeke...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi...terasa sesuai nama tu farah. Biase2 je la rasanya, saje je komen2 kat fb tu nk menerujakan kita :)

      Delete
  2. alahai.. tak minat masam2 le kak mimi..... taim peknen asam boi sebiji kemain susah nk abis ... tapi kalau mangga masak mmg laju le.. lagi2 harum manis...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama dengan la akak mayang, kurang minat! Tapi teruja nak terai sebab nak rasa sendiri betol ke sedapnya sampai glemer benau kannn :P

      Delete