Saya adalah cuti kecemasan yang telah diketahui cemasnya dari tengahari semalam hahaha. Jahatkan saya! Babysitter memang dari pagi semalam dah mintak saya standby in case dia nak kena balik kampung awal pasal mak dia sakit tenat. So memang saya dah get ready. Cuma prosedure cuti kena apply 3 ari sebelum, itu yang saya tak apply semalam. Pagi ni baru inform 'mem' pasal nak cuti tu. 

Tapi saya yang terlebih gajin konon nak keja jugaklah. Bawak la piya tomot tu pi opish. Emm sudahnya banyak dia buat keja dari mama. Tahan gak le sampai tengahari, pastu balik tros. Esok ngan lusa tak tau la lagi cane. Kalau papa free boleh ngulo, dia lah yang take over jaga piya. Rotate le kann hihi. Cani le kalau bagi kat orang jaga, emergency kena cuti. Kalau nursery tak de emergency. Terima je le :)


Published with Blogger-droid v2.0.4