Eceh..tetibe jek :-P
Edisi mengarut di kala perot lapau. Nak makan sakit tokak plak. Adoiii...baik puasa kan eh apakah?
Bukan apa, pagi tadi terdengar kat radio pasal orang pompuan, tarikh dan peristiwa. Betul ke eyh hanya pompuan je yang kesah sangat pasal ni banding orang laki. Emm..pikir pikir sat..tak sume kot. Tapi kekadang ada je jumpa kawan lelaki yang lebih prihatin pasal tarikh. Tapi majoritinya macam tak kan.
Ye memang TAK! ^_~

Macam saya sendiri, saya memang suke kot mengingati tetarikh (belasah je letak imbuhan gandaan). Kadang tu saya macam teringat-ingat sendiri je, tak de pon catit kat memana. Tersimpan kat kepala hotak ekekeke. Kirenya saya bukan le di kalangan ahli "Short-term memory lost" kan.
Macam korang ingat tak? Please jawap ingat hahahaha

Haaaa...Ingat tak iklan camera canon, yang dilakunkan oleh Yuna tu. Saya suka sangat, kan di akhirnya dia ada sebut "Di setiap gambar ada lagu". Wahhh!! begitulah pada saya, di setiap tarikh atau detik ada peristiwa yang perlu diingati. Sekian!


Published with Blogger-droid v2.0.4