Suke makan laksa? Suke minum cendol? Macam suke je, macam suke jer hahaha...
Makan laksa misti ada cendol, minum cendol misti laksa ada sekali. Pakej! Baru best kann. Adoii tetibe cite pasal makan. Saya ni, cendol tak le suke nau, tapi buleh layan la. Laksa kedah especially memang kesukaan. Teringat dedulu taim study kat UUM, tiap kali pi alor staq misti singgah beli cendol pulut, alahh pe nama tempat tu ek alahai memang serius tak ingat. Short term memory lost haha. Lama dah kot, 13 taon dah tinggalkan. Tapi dia punya rasa memang sedap. Kalau tak sedap tak de saya nak singgah beli tetiap kali lalu situ kann. Itu kalau pi ngan keta le, kot naik bas nak singgah cemana.

Geng minum cendol dedulu
Kat Bangi ni banyak je orang jual, nak kate sedap sesangat tu ntah le, pasal saya bab-bab nak bagi star-star ni tak brape nak pandai. Jangan panggil saya jadi judge or food tester yek hihi. Kirekan tekak saya, sedap jek semua. Saya besa pi 3 tempat jek kat Bangi nih. Memule dulu selalu beli yang kat depan kilang Denso tu. Meletup letup rase dia, cepat jek abis. Kat seksyen 4 tambahan tu saya rasa cam ok ok jek, tak de sedap sampai tak leh lupa. Cume situ dah penah masuk JJCM kat TB3, itu yang orang gamai. Sekarang ni saya suke beli yang kat Seksyen 9, belakang Manjaku Baby Centre atau depan ngan Makcik Bakery. Tak tau le korang tahu ke tak. Saya cite macam korang biase je ngan Bangi kann, jangan marah aaa. Buat-buat tahu je le. 

Latest, yang kat gamba bawah ni, cendol gune santan kelapa sawit. Tak brape nak manis la. Lokasi Seksyen 7, depan Kedai Speedmart.  Ok ok jugak rasenya. Laksa dia kureng sikit, adik kat Seksyen 9 tu best lagi. Tapi yang bestnye semua tempat ni lokasi bawah pokok. Memang nak makan ngan minum cendol kena bawah pokok kot, baru feel. So kalau datang Bangi leh terai. Tapi kalau korang rasa tak sedap jangan salahkan saya yek, tekak saya memang tak geti kata tak best hahaha.

Cendol guna santan kelapa sawit; Sek 7 Bdr Baru Bangi