Saya terjumpa gambaq ni dalam tab hadif. Secara tetibe saya teros teringat situasi di tempat kejadian. Ni gambaq saya kat epot langkawi tengah tunggu nak check In balik kolumpo. Perasan tak lelaki di sebelah saya yang berbaju biru dan bercermin mata gelap tu. Saya adalah tak suka tau duduk dengan orang yang pakai kaca mata hitam sebab saya tak tau dia tengok mana. Sangat tak puas ati. Tengok tu dia tengah toleh kat saya kann.
Saya ingat lagi time tu anak-anak saya memang sangat le super duper aktip. Dah le epot tu lenggang, jelas le dengar bebudak ni jerit-jerit main bubble. Hadif plak ngan aksi melompat dan berlari ala-ala balerina. Siap bukak slipe, baring atas lantai. Piya pon sama dah terpengaruh ngan kakak-kakak dia. Cakap bukannya boleh pelan bebudak ni. Aisyah pulak memang kaki sakat piya, apa lagi melalak je la. Adoii memacam peel dan harus le mama korang penat mengawal diri dari jadi hulk. Hahaha
Paling best mamat tu memang seronok ke hapa tak tau le, keja memerhati jek. Bila saya toleh dia buat-buat dono. Jahat! Lama plak dia duk situ. Dari kami sampai dia dah tunggu dah. Mujur kitaorang blah dulu. Mesti dia sunyi kena tunggu sesorang kikiki.