About

Tuesday, September 17, 2013

Kejutan Di Pagi Hari

Yummy kek! Tambah sekelo pipi ngeh ngeh
Ecewahhh terkejutnye! kikikiki
Seprais pati by ofismate, memang tak terjangka langsung kita taw!
Pandai korang sorok ye, cisss tertipu kita pagi-pagi ni watchaaaa...haha
Dan tua-tua celebrate besday, terasa pelik la pulak
Tengkiu tengkiu tengkiu korang, am touched!
Ini yang sayang nak tinggalkan korang semua ehhhhh jeng jeng jeng...

Besday girl le kann kih kih
Actress of the day, Aishah and Huda..busuk! haha
Actor of the day,  Nasir pengyu..puiii haha
jejaka idaman malaya???? mata kat ateh kikiki

8 comments:

  1. alaaa...comeinya kek besday...
    mesti sonok kan org buat surprise kat kita..:)

    moga makin bertambah seri2 muka..hihi..

    ReplyDelete
  2. Comeynye kek bday dia. Mesti seronok ada orang ingat bday kiter kan...

    Husben kite tny thn ni nak kek apa. Kite kata kita x nak kek sbb malu nak tiup lilin. Ha ha ha

    ReplyDelete
  3. @mama_ka0ri
    kek comel ikut tuan dia kikikiki
    perasan tak habih kann
    ye la tu berseri
    dah tua gitu le serinye kih kih

    ReplyDelete
  4. @ibu lala
    wah..asben dh tanye tu..apa lagii
    mintak le kek besau2 haha
    kita takdenya dia nk tanye, wish pon tak tsk tsk tsk
    :P

    ReplyDelete
  5. kek comel mcm tuannya.selamat ulang tahun..

    ReplyDelete
  6. yeay!!!!happy birthday!!!38????takkan umur k mimi 38 kot??/xde rupa umur 38 pun :)

    ReplyDelete
  7. @kak Yon
    terima kasih kak
    manade comel..tertipu ngan gamba je tu

    ReplyDelete
  8. @QA
    thanks awak
    tak rupe 38?
    rupe 40 ada ek
    :P

    ReplyDelete