About

Thursday, September 26, 2013

Lambat Salahkan Jam

‎Hancur hatiku mengenang dikau
Eceh..motip?
Dah datang lambat salahkan jam pulak
Kebetulan je tuuu
Padahal memang pagi tadi terhegeh-hegeh klua umah
Tapi tengok jam awal lagi...bajet sempat..memang patot sempat la ikut jam saya
Rupanya.....cheh!
Nasib hadif pon cuti arini, cikgu ada perkhemahan
Ada niat nak ponteng tapi pikir bos ada appoitment ni ari..kensel lah
Kang takot memacam dia nak kita takde, mule le tepon berdering-dering
Dari nak rehat tak senang, baik keje
Tengok betapa untungnya dia dapat setap yang bertanggungjawap camgini
#mata kat atas#

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.

5 comments:

  1. Owh untungnya. Kena la bagi bonus ngan increament byk dr yg lain kan.

    ReplyDelete
  2. sekarang ni jalan jam setiap hari dan tak tau apa yang teruk sangat...hu hu hu...

    ReplyDelete
  3. hihi..konon2 awal lagi la tu ek..sekali dah lambat rupanya..hihi..

    selamat bekerja awak!

    ReplyDelete
  4. Pasni jam kena bagi 15 min cepatla.hehe

    ReplyDelete
  5. mmg mcm tulah selalunya..kesian jam

    ReplyDelete